Доставка

Наша компанія допоможе подарувати Ваш подарунок, навіть якщо ви перебуваєте за межами України!

Замовити подарунок можна на сайті Світ подарунка або по e-mail: Mirpodarka.com.ua@gmail.com в будь-який час доби 7 днів на тиждень. Просто кладіть товар, який сподобався або товари в кошик, вкажіть всю необхідну інформацію і з Вами зв'яжуться найближчим часом.

Замовлення за телефонами + 38067-759-00-70, + 38073-759-00-70, + 38050-535-43-44 приймаються в робочий час магазину Пн-Пт: з 10:00 до 19:00, Сб-Нд : вихідні.

Способи доставки:

  Новою поштою

  • Відправлення посилок відбувається кожен день, крім суботи та неділі після 100% оплати.
  • Термін доставки по Україні 1-3 дні.
  • Витрати з транспортування замовник оплачує при отриманні товару по тарифу перевізника (в середньому вартість доставки малогабаритних товарів 35-50 грн.). Тарифи та вартість доставки можна дізнатися тут.
  • Посилки зберігаються на складі Нової пошти у Вашому місті 5 днів. По закінченню цього терміну посилка буде відправлена ​​назад, в офіс магазину. Переконливе прохання, забирайте замовлення вчасно. Якщо Ви не встигаєте забрати посилку, повідомте це за телефонами, вказаними на сайті.

Укрпоштою (більш детальну інформацію по доставці уточнюйте за телефонами, вказаними на сайті)

  • Терміни доставки по Україні 2-7 днів
  • Витрати з транспортування замовник оплачує при отриманні товару по тарифу перевізника (в середньому вартість доставки малогабаритних товарів 25-50 грн.). Тарифи та вартість доставки можна дізнатися тут.

Кур'єрська доставка:

По Україні

Доставка по Дніпру і в інші міста України здійснюється кур'єрською доставкою Нової пошти (відповідно до тарифів Нової пошти) і Укрпошти (згідно з тарифами Укрпошти).

Самовивіз:

Ви можете самостійно забрати замовлення за адресою: м Дніпро, вулиця Барнаульська 2А-1 (перетин Крутогірна спуску та вулиці Барикадній), офіс 113. Перед тим, як приїхати за подарунком обов'язково уточнюйте наявність товару по телефону!


Важлива інформація:

При отриманні посилки обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд, до того, як розпишетеся в отриманні вантажу в декларації. У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно передзвонити за вказаними на сайті телефонами і скласти акт (претензію).


Підписка на новини:

Натискаючи на кнопку «Підписатися», я даю згоду на обробку персональних даних.
markerВідкрити карту